Wednesday, January 20, 2010

New Kitchen

 We zijn  de keuken aan het verbouwen en dat betekent veel troep in huis. Veel kan ik niet doen dus vanmiddag ben ik maar eens aan een blog begonnen wat al een poos op mijn doe-lijstje staat.
Vrijdag heeft een vriend van mijn dochter ons geholpen met het verwijderen van de oude keuken. Dat ging tamelijk snel. Wat is dat kaal zeg en opeens meer ruimte. Het fornuis hebben we nog even laten staan want ik wil wel mijn eigen potje nog kunnen koken. Het voelt alsof we aan het kamperen zijn in eigen huis.
Gisteren is de loodgieter geweest en vandaag de electricien. Nu is het wachten tot maandag dan wordt de keuken gemonteerd.







At the moment we are remodeling the kitchen and it's a big mess in our house. I can't do much so this afternoon I  decided to learn how to create a blog, which was on my to-do-list.
Friday my daughter's friend helped us remove the kitchen. It didn't took long. It 's so bare now and so much space. We left the stove connected because I want to be able  to cook my own meals. It feels like camping in my own house. Yesterday the plumber did his job and today it was the electrician's  turn to rewire. Yet we wait until Monday when  the kitchen will be installed.

1 comment:

  1. I am your favorite blog reader and your accross the ocean best friend. Much love. Ann

    ReplyDelete